makeover [bzzzoira moira]

A month ago this piece belonging to Bzzzoira Moira set came to my lair for a makeover. I just love when people ask me stuff about my creations and I disappoint them with the true.
So, ... the third letter 'Z' is missing and some ink was added instead because it was missing the day it was supposed to be installed. The locker is hanging because one of the nails got loose and I left it that way even when the wood ain't drilled just because it looks better.

Um mês atrás esta peça da cenografia da Bzzzoira Moira veio até à minha caverna para um restauro. Adoro quando as pessoas me perguntam algo sobre as minhas criações e eu desaponto-as com a verdade.
Portanto, ... a terceira letra 'Z' está a faltar e foi pintado algo no seu lugar porque não a encontrava no dia que as estava a montar. A fechadura está pendurada porque um dos pregos ficou solto e deixei ficar assim mesmo que a madeira não esteja perfurada, mas fica melhor.

No comments: